2014. június 17., kedd

Prológus

Kedves reménybeli olvasóim!

Íme, elérkezett a prológus is, mely nem olyan hosszú, inkább csak hatásvadász (reménykedem benne). Annyit megtudhattok, hogy a fejezetek kicsit rövidebbek lesznek, mint amennyi nálam megszokott (bár nem ismertek). A részek hetenként érkeznek, és minden kedden rakom fel a következő fejezetet.
Amit még tudhattok, hogy még két történet várható a közeljövőben: 1 fanfiction és egy szintén kitalált történet. Addig is jó olvasást, remélem, tetszeni fog! :)
Adelaide Owens

PROLÓGUS

PISZKOZAT – Elküldetlen levél

Címzett: Lucy.Dale.88
Téma: Muszáj

Most már a szívem összes szegletével utálom őt… úgy is tudod, kiről beszélek. Utálom, hogy mindig normálisnak hiszem, aztán csinál egy hülyeséget, mely miatt én érzem rosszul magamat, hogy hittem benne. Játszik az érzelmeimmel és normális oka sincs arra, hogy miért közösített ki. Te mindig is tudtad - még most is tudod -, hogy mi fog történni, még sem hallgatok rád sohasem. Talán azt hiszem, hogy én döntök el mindent, miközben te próbálsz nekem segíteni. Emlékszel arra, mikor azt mondtad, hogy egyszer összetöri a szívem? Talán viccnek szántad, talán nem. Viszont kockáztatni nem érdemes, elmegyek… Londonba. Mindig is vágytam arra, hogy ott élhessek, úgyhogy ez csak egy kisebb löket volt arra. Egyetemre megyek, aztán keresek munkát - remélhetőleg pincérként.
Ahhoz még a végtelenség is kevés idő lett volna, hogy beleszeressek. Nem. Talán volt olyan idő, mikor egészen közel kerültünk egymáshoz, de az nem nevezhető szerelemnek. És bocsánat, amiért távol leszünk egymástól, de majd beszélünk máshogy - ebben az időben már meg lehet oldani.
Ölel,
*B

4 megjegyzés:

  1. Kedves Adelaide!

    Bia Joy-hoz hasonlóan engem is érdekel, hogy mit hozol ki egy Londonban játszódó, de nem hírességekről szóló történetből. Tetszik ez a pincérlány-parkolófiú párosítás, és szerintem nagyon jó színészeket választottál a szerepre. Egyik sem túl elcsépelt, mégis jó őket egy történet arcaként látni. Maga a történet pedig: eddig nem tudtunk meg sokat, és Bridget levele kicsit kusza számomra, de az biztos, hogy nem jött ki jól a fiúval/férfival. Nem lehetek benne biztos, hogy vele fog majd találkozni Londonban vagy egy másik alakba szeret bele, és ez az illeti csak felbukkan, hogy megkeserítse az életét, de mindkét eshetőségben sok a lehetőség. Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki belőle! Sok sikert a bloghoz!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves FantasyGirl!

      Köszönöm szépen a megjegyzést, hiszen jól esik már visszakapni valamit a prológus után is. Az arcokon pedig sokat gondolkoztam, de már vagy fél éve ők vannak a fejemben, úgyhogy már, ha akarom, ha nem, ők maradnak.
      A kusza levél az direkt lett kusza, hiszen a lány sem tudja pontosan mit érez. Hát, aztán meg hogy felbukkan-e vagy sem, az ki fog derülni. Mindenesetre a prológusnak is sok szerepe lesz a későbbiekben.
      Még egyszer köszönöm a kis szösszeneted ide. Hálás vagyok :) S következő fejezet kedden jön!
      Adelaide Owens

      Törlés
  2. Kedves Adelaide!

    A Luke Hemmingses történeted után kötöttem itt ki, és ez is izgalmasnak és különlegesnek tűnik, már a prológus után is. :) Tetszett, hogy egy levéllel kezdted a prológust, amit mellesleg a lány el sem küldött, különleges alapötlet, nekem mindenképp elnyerte a tetszésemet. Sokat sejtető utalások voltak benne, kissé titokzatos volt, de azért alaposan ráfókuszált az érzelmekre. Úgyhogy én biztos tovább olvasom a történeted! ;)

    With love,
    Miss Sunshine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Miss Sunshine!

      Örülök, hogy ez is elnyerte a tetszésedet! :) A levél ötlet már nem is tudom, honnan jött, mert már fél éve megírtam ezt a részét. Mindenesetre látszik, hogy maradtam ennél ;)
      Az, hogy tovább olvasod a blogom, még nagyobb örömben részesít engem. Köszönöm a véleményed, a következő rész holnap jön! :))
      Adelaide Owens

      Törlés